Llegim en valencià

    Gori gori

    ,

    Mingo estima molt el seu iaio, li agrada anar a sa casa i estar amb ell. Però un dia va a visitar-lo i el iaio ja no està.

    Així comença un viatge fantàstic a través de les emocions, on Mingo volarà pel cel, escarbarà en les profunditats de la terra i s’enfrontarà a personatges terribles per comprendre el sentit de la mort… i el de la vida.

    Disponible en castellano.

    Autor
    Autor
    Col·lecció
    08 Patracol il·lustrat
    Número de la col·lecció
    20
    Idioma
    • Català
    EAN
    9788419149473
    ISBN
    978-84-19149-47-3
    Depósito legal
    V-2702-2023
    Pàgines
    46
    Ample
    21 cm
    Alt
    20 cm
    Data de publicació
    08-09-2023
    Enquadernació: Tapa Dura
    €17,00

    Sobre El ball de Sant Vito (Autor)

    • El ball de Sant Vito
      El ball de sant Vito són Xavi i Manel. Els agrada inventar històries i crear xicotets mons per a contar-los amb titelles i cançons. Ho fan a poc a poc, donant-se temps perquè brollen les idees i participant en tot el procés de creació, des de l’escenografia fins als mecanismes, l... Veure més sobre l'autor/a

    Sobre Joan Alfred Mengual (Autor)

    • Joan Alfred Mengual
      Artista visual. Li agrada transformar les idees en dibuixos, titelles, escenografies, pintures, mecanismes...Manel i Xavi, d’El ball de sant Vito, li van demanar que imaginara i creara l’univers visual de Gori gori. Ha gaudit moltíssim donant color, forma, textura a aquesta histò... Veure més sobre l'autor/a

    Bibliotràiler

    Llibres relacionats