Llegim en valencià

Aquest llibre no te l'acabaràs mai

,

Aquest llibre parla de llibres que són molt més que llibres: són plats que alimenten, refugis enmig del caos, barques que ens porten a conéixer altres vides, o ocells que ens descobreixen mons fantàstics.

Llibres que també poden ser miralls que ens reflecteixen a nosaltres ajudant-nos a comprendre qui som i qui volem ser. Miralls que també ens mostren un món desigual i ens donen eines per a transformar-lo.

Un llibre nascut a partir del projecte Erasmus+ Zoom Out dissenyat amb l'objectiu de treballar la qüestió de les desigualtats a partir de la literatura infantil (www.zoomoutproject.eu).

Autor
Il·lustradora
Col·lecció
08 Patracol il·lustrat
Número de la col·lecció
24
Idioma
  • Català
EAN
9791387628192
ISBN
979-13-87628-19-2
Depósito legal
V-4534-2025
Pàgines
64
Ample
205 cm
Alt
215 cm
Edició
1
Data de publicació
28-11-2025
Enquadernació: Tapa Dura
€20,00

Sobre Gerard Coll-Planas (Autor)

  • Gerard  Coll-Planas
    És doctor en Sociologia i professor titular de la UVic-UCC. Ha publicat els llibres Dibuixant el gènere (Edicions 96, 2013), La carne y la metáfora (Egales, 2012) i La voluntad y el deseo (Egales, 2010). Ha coeditat El género desordenado (Egales, 2010) i Cicatrius (in)visibles (E... Veure més sobre l'autor/a

Ressenyes

  • Entrevista a Gerard Coll-Planas al programa «Vostè primer

    RAC1

Llibres relacionats